San Andres dag 2

26 juli 2015 - San Andrés, Colombia

Vandaag is een kinderdroom in vervulling gegaan. Op het eiland kun je golfkarretjes huren om rond te racen over het eiland. Wat is nu leuker dan in zo'n karretje over het de weg te scheuren. Ik heb de dag van mijn leven gehad. We hebben de kinderen ook even bij het strand laten crossen. Lorik vond het leuk, maar dat het karretje een beetje raar reed. Yoeran had hele grote pretoogjes en had ook heel veel plezier. Toen we politie zagen staan, heeft Ruud toch maar even met hem van plaats gewisseld, want de kinderen mogen er eigenlijk niet in rijden.

Het eiland is niet zo groot: 36 km2. We zijn het twee keer helemaal rondgereden en op vele mooie plekken gestopt. Het is echt de zee van de zeven kleuren. Heel mooi.

We zijn ook bij een ecoboerderij gestopt. De rasta-man had buiten een suikerrietpers staan. Hij heeft ons op suikerriet laten sabbelen. Lekker dat dat is, jammie! Daarna hebben we een suikerrietsapje gedronken. Na een glas hadden we onze buik vol, want het vult goed. Het lest niet alleen de dorst, maar stilt ook de honger.

Vandaag weer wat bruin en rood gevangen en nog even en we zien er uit als de mensen hier.

1. Claudia Dohmen:
    27 juli 2015
    Zo te horen hebben jullie het goed naar jullie zin, geniet maar lekker! En Monique dit bloggen moet je vaker doen! xxx Claudia
  2. Bart Heijnen:
    27 juli 2015
    Fijn te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Het weer bij jullie is gelukkig beter dan hier.
    Nog een fijne vakantie.
    Bart.
  3. Carla:
    29 juli 2015
    Klinkt goed allemaal, herken ik jullie nog met al dat rood en bruin dat jullie opdoen?